Nieuwsbrief: update maart 2013

Dit is de webversie van mijn e-mailnieuwsbrief van maart 2013, die is verstuurd aan vrienden en zakelijke relaties.

Het is weer tijd voor de tweemaandelijkse update over mijn wederwaardigheden, voor iedereen die daar prijs op stelt. Ik ontvang trouwens maar weinig afmeldingen, dus kennelijk vinden veel mensen het leuk om te lezen. De positieve reacties die ik krijg, bevestigen die indruk.

Dit weekend was het stilte voor de storm. Voor het eerst in drie jaar kon ik weer een F1-race volgen zonder er verslag van te hoeven doen. Best relaxed eigenlijk. Komend weekend wordt dat anders: ook dan kan ik weer languit achterover naar de Grand Prix kijken, maar verder ben ik van vrijdag tot en met zondag bezig met wedstrijdverslagen van diverse raceklassen ónder de Formule 1. Dat is nog maar het begin, want na dit weekend zijn de vrije zaterdagen en zondagen op de vingers van één hand te tellen.

Wil je meer weten over mijn activiteiten op auto- en autosportgebied, voor zowel Octane als Autosport.nl? Dan kun je hier verder lezen. Zo niet, lees dan vooral hieronder door.

Want het wordt dus zeker een vol voorjaar, maar er kan altijd wat bij. Zo nu en dan een grotere eenmalige schrijfklus blijft welkom voor de doordeweekse dagen: de tijd van de jaarverslagen komt er bijvoorbeeld weer aan. Velen van jullie weten wat je op dat vlak aan mij hebt. Persberichten, testimonials, websites, artikelen, blogs en zelfs tweets (die laatste drie als ghostwriter): ook daarmee maak ik me nog steeds verdienstelijk.

Intussen heb ik me wederom als blogger laten gelden. Zo brak ik voor het zakelijk platform Multiraedt een lans voor het vak van tekstschrijver. Ook vroeg ik me af hoe belangrijk het was om als blogger ‘authentiek’ te zijn.

En voor Workimprovers – de naam van dit collectief zegt genoeg – schreef ik over allerlei facetten van duurzaam communicerende teksten. Over de vermeende noodzaak tot duidelijkheid bijvoorbeeld. Of over de vermeende noodzaak tot bondigheid.

Wil je dus ook (weer) profiteren van de schrijver die jouw klanten en medewerkers bindt met geloofwaardige teksten die natuurlijk ook prettig om te lezen zijn? Je weet me te vinden.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.